Veda ediyorum Türkiye'ye
40
●3.511
- 13-06-2015, 02:05:46Amerika'da yaşamak için nereden başlamak gerekiyor, vize nasıl ne şekilde çıkabiliyor? ayrıca ingilizceniz yeteri kadar iyi değilse nasıl vize verilebiliyor? bu konuda aydınlatabilirseniz hem kendim için hemde amerikaya gitmeyi düşünen diğer arkadaşlar için iyi olacaktır diye düşünüyorum. Bu arada umarım sizin için hayırlı olur.
- 13-06-2015, 09:23:12ABD' ye gidemeyip, güzel ülkemizde rüyasını kuranlar; (Temsili, yanlış anlaşılmasın)

- 13-06-2015, 10:20:14Vize görüşmelerinde ne sordular, nasıl işledi süreç?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2015, 12:19:18ABD genelde 10 yıl veriyor vizeyi anladığım kadarı ile aldığınız turist vizesi ve çalışma izni yok. Gidip yerleşebilirsiniz, ancak çok kısıtlı haklarla ancak sermayenizi yersiniz.
Ya da bir yere gidip kaçak olarak ezile ezile çalışacaksınız. (Paranızı bile vermeyebilirler, şikayet edebileceğiniz kapıda olmaz.)
ABD benim için vitrini dolu içi boş bir ülke, Google'da aratırsanız oraya göçebe giden insanların yaşadıklarını hayal ettiğiniz gibi olmadığını anlarsınız. Greencard ile gidip yerleşmiş adamlar bile iş bulamayıp tekrar dönüş yapıyorlar.
Umarım hayal kırıklığı yaşamazsınız, iyi yolculuklar.
Not: Bu arada bende yurtdışında yaşıyorum. - 13-06-2015, 13:39:56benim arkadaşlarım da tek tek gidiyor Amerika'ya. İstersem ben de giderim ama gitmiyorum. Hatta nişanlım alman vatandaşı. İstersem Almanya'ya da gidebilirim ama ben kalıp siyasete girmeyi tercih ettim. Ülkeyi düştüğü bu durumdan kurtarmak bize kaldı.maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
