Malesef artık herkeste yavaş yavaş bu düşünce hakim olmaya başladı.Ben de sürekli gitmeyi düşünüyorum fakat annem hakkımı helal etmem dediği için gidemiyorum.Oraya giden tanıdıklardan gelen mesajları görünce insanın buralarda durası gelmiyor.
benim arkadaşlarım da tek tek gidiyor Amerika'ya. İstersem ben de giderim ama gitmiyorum. Hatta nişanlım alman vatandaşı. İstersem Almanya'ya da gidebilirim ama ben kalıp siyasete girmeyi tercih ettim. Ülkeyi düştüğü bu durumdan kurtarmak bize kaldı.