ABD genelde 10 yıl veriyor vizeyi anladığım kadarı ile aldığınız turist vizesi ve çalışma izni yok. Gidip yerleşebilirsiniz, ancak çok kısıtlı haklarla ancak sermayenizi yersiniz.
Ya da bir yere gidip kaçak olarak ezile ezile çalışacaksınız. (Paranızı bile vermeyebilirler, şikayet edebileceğiniz kapıda olmaz.)
ABD benim için vitrini dolu içi boş bir ülke, Google'da aratırsanız oraya göçebe giden insanların yaşadıklarını hayal ettiğiniz gibi olmadığını anlarsınız. Greencard ile gidip yerleşmiş adamlar bile iş bulamayıp tekrar dönüş yapıyorlar.
Umarım hayal kırıklığı yaşamazsınız, iyi yolculuklar.
Not: Bu arada bende yurtdışında yaşıyorum.