Konu
Veda ediyorum Türkiye'ye
13-06-2015, 00:42:38
#28
old_boy
hayırlı olsun, umarım sizin için en iyisi neyse o olur. İşin bürokrasi kısmını anlatabilir misiniz? Bende yurt dışına gitmek istiyorumda. Ne yapmam gerekiyor sıfırdan?