Merhablar. Bunla alakali defalarca konu acildi biliyorum.
1- trader sayisi
2- mesaj sayisi
3- aktifligi
4 rank
Durumunda davetiye gelmesi mumkundur deniliyor,
Adama bakiyorum
1- t. 3
2- 80
3 mumkun olsugunca
Vs vs. Sistem Nasil Bir Sey??
Birde bi kullabici kendi kendisine davetiye yollayabilir mi? Adamin biri var banlandiginda diger hesabini kullaniyir.
Sikayet Konusu Degildir..
Davetiye Sistemi Hakkında Soruu???
1
●371
- 08-06-2015, 23:49:05Üyeliği durduruldu
- 09-06-2015, 08:50:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle yönetim bu kişinin kim olduğunu size soracaktır. Davetiye hakkı konusuna gelince. Mesaj sayınız 350-400, ticari puanınız 10+ olsun gelebilir. Ya da ben öyle düşünüyorum. Kayıt olduktan sonra 2. Ayda davetiyelerim geldi.seyristanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle