• 08-06-2015, 23:49:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhablar. Bunla alakali defalarca konu acildi biliyorum.
    1- trader sayisi
    2- mesaj sayisi
    3- aktifligi
    4 rank
    Durumunda davetiye gelmesi mumkundur deniliyor,
    Adama bakiyorum
    1- t. 3
    2- 80
    3 mumkun olsugunca
    Vs vs. Sistem Nasil Bir Sey??
    Birde bi kullabici kendi kendisine davetiye yollayabilir mi? Adamin biri var banlandiginda diger hesabini kullaniyir.

    Sikayet Konusu Degildir..
  • 09-06-2015, 08:50:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seyristanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhablar. Bunla alakali defalarca konu acildi biliyorum.
    1- trader sayisi
    2- mesaj sayisi
    3- aktifligi
    4 rank
    Durumunda davetiye gelmesi mumkundur deniliyor,
    Adama bakiyorum
    1- t. 3
    2- 80
    3 mumkun olsugunca
    Vs vs. Sistem Nasil Bir Sey??
    Birde bi kullabici kendi kendisine davetiye yollayabilir mi? Adamin biri var banlandiginda diger hesabini kullaniyir.

    Sikayet Konusu Degildir..
    Öncelikle yönetim bu kişinin kim olduğunu size soracaktır. Davetiye hakkı konusuna gelince. Mesaj sayınız 350-400, ticari puanınız 10+ olsun gelebilir. Ya da ben öyle düşünüyorum. Kayıt olduktan sonra 2. Ayda davetiyelerim geldi.