Merhablar. Bunla alakali defalarca konu acildi biliyorum.
1- trader sayisi
2- mesaj sayisi
3- aktifligi
4 rank
Durumunda davetiye gelmesi mumkundur deniliyor,
Adama bakiyorum
1- t. 3
2- 80
3 mumkun olsugunca
Vs vs. Sistem Nasil Bir Sey??
Birde bi kullabici kendi kendisine davetiye yollayabilir mi? Adamin biri var banlandiginda diger hesabini kullaniyir.
Sikayet Konusu Degildir..
Öncelikle yönetim bu kişinin kim olduğunu size soracaktır. Davetiye hakkı konusuna gelince. Mesaj sayınız 350-400, ticari puanınız 10+ olsun gelebilir. Ya da ben öyle düşünüyorum. Kayıt olduktan sonra 2. Ayda davetiyelerim geldi.