Merhablar. Bunla alakali defalarca konu acildi biliyorum.
1- trader sayisi
2- mesaj sayisi
3- aktifligi
4 rank
Durumunda davetiye gelmesi mumkundur deniliyor,
Adama bakiyorum
1- t. 3
2- 80
3 mumkun olsugunca
Vs vs. Sistem Nasil Bir Sey??
Birde bi kullabici kendi kendisine davetiye yollayabilir mi? Adamin biri var banlandiginda diger hesabini kullaniyir.
Sikayet Konusu Degildir..