• 05-06-2015, 03:21:28
    #10
    D90 iyi bir makina lens olarak ne kullanıyorsunuz? Normal şartlarda otomatik modta bile bu şekilde fotoğraflar çekebilmeniz gerekiyor.
  • 05-06-2015, 03:24:12
    #11
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    D90 iyi bir makina lens olarak ne kullanıyorsunuz? Normal şartlarda otomatik modta bile bu şekilde fotoğraflar çekebilmeniz gerekiyor.
    Çok nadir kendi kendine flu çekimleri var .)
    18-105 klasik lensim
  • 05-06-2015, 03:35:43
    #12
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok nadir kendi kendine flu çekimleri var .)
    18-105 klasik lensim
    Alan geniş olunca flu çekimler yapabilir, youtube üzerinden anlatımlar var aslında incelemeni tavsiye ederim. Bende izleyerek öğrenmiştim sorucak kimse bulamayınca.