cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D90 iyi bir makina lens olarak ne kullanıyorsunuz? Normal şartlarda otomatik modta bile bu şekilde fotoğraflar çekebilmeniz gerekiyor.
Çok nadir kendi kendine flu çekimleri var .)
18-105 klasik lensim