• 21-04-2015, 22:25:50
    #10
    benim saçımda birazcık sert clear hızlı stildi sanırım üzerinde ronaldonun resmi var ondan kullanıyorum gayet memnunum koyduğunuz videodaki axe şekillendiricilerden spike-up ı kullandım 4-5 cm ye kadar spike-up iyi yumuşak şekil veriyor bozulmuyor bişe yok gibi kafada biraz uzunsa saçınız axe messy alın o gayet iyi oluyor
  • 21-04-2015, 22:37:25
    #11
    Bir ara Wella Smoothen kullanıyordum ama pahalı gelebilir. Şimdi L'Oréal elseve kullanıyorum bende memnunum fiyatıda uygun yani arkadaş pahalı demiş ama. :/
  • 21-04-2015, 22:47:42
    #12
    sorununuz şampuan değil hocam bence haftada 1 saçını yıkayan kişinin saçı zaten kokar marketten alacagın 10-12 liralık şampuan ile akşamları yıkasan sorun kalmaz. elektriklenme için de yine 10-12 liralık bi saç kremi kullanabilirsin 100 lira şampuana versem bitmesin diye saçımı yıkamam
  • 21-04-2015, 22:49:22
    #13
    hergun yıkıcaksın, yatmadan once yıkıcaksın biyere giderken degil
  • 22-04-2015, 01:09:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenci evinde yaşayınca insanın aklına değil saç yıkamak , banyo yapmak bile gelmiyor

    Simdilik Bakkaldan 12 liraya head and shoulders komple bakım aldım. Hergün yikayacam sac kremi de kullanıcam bakalım 1 hafta sonra sonucu buraya yazıcam
  • 22-04-2015, 03:40:25
    #15
    daracablack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci evinde yaşayınca insanın aklına değil saç yıkamak , banyo yapmak bile gelmiyor

    Simdilik Bakkaldan 12 liraya head and shoulders komple bakım aldım. Hergün yikayacam sac kremi de kullanıcam bakalım 1 hafta sonra sonucu buraya yazıcam
    4 yıldır öğrenci evindeyim hergün hatta bazen günde 2 kez saçımı yıkar, haftada iki banyomu yaparım Yazları bu rakamları 2 ile çarp. Öğrenci evi pistir, yemek kokarsın sigara kokarsın ter kokarsın vs vs.

    Saçını her gün yıkama, yağlanma sorunu çıkar ortaya istesende istemesende yıkamak zorunda kalırsın. 2 - 3 günde bir yıkayıp kremlesen yeterlidir.
  • 22-04-2015, 11:06:07
    #16
    daracablack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftada bir saçımı yıkayan biriyim havaların ısınması ile saçlarım kokmaya başladı

    Sık sık saçımı yıkayınca saatlerce elektriklenmiş gibi kalıyor. Yıkamayıncada vaziyet bu. Saçım dalgalı , gür ve sert. En fırtınalı havada bile arkadaşların fönlü saçları dağılırken benim ki dimdik ayakta duruyor. Yıkarken bile yumuşamayan bir saç.

    Aynı videodaki durum


    https://www.youtube.com/watch?v=sQADJlp43ME


    Sert olmasını istemiyorum canım sıkılınca sık sık saçlarımla oynayan birisiyim saçları okşarken saç derim acıyor o derece sert


    Yumuşatan bir saç şampuanı önerin deniyelim

    https://www.amway.com.tr/product/115...i#.VTdWw9LtlBc

    Bence bu şekilde şampuan ve saç kremi bileşeni kullansan daha etkili olur saçının yumuşamasında