daracablack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci evinde yaşayınca insanın aklına değil saç yıkamak , banyo yapmak bile gelmiyor

Simdilik Bakkaldan 12 liraya head and shoulders komple bakım aldım. Hergün yikayacam sac kremi de kullanıcam bakalım 1 hafta sonra sonucu buraya yazıcam
4 yıldır öğrenci evindeyim hergün hatta bazen günde 2 kez saçımı yıkar, haftada iki banyomu yaparım Yazları bu rakamları 2 ile çarp. Öğrenci evi pistir, yemek kokarsın sigara kokarsın ter kokarsın vs vs.

Saçını her gün yıkama, yağlanma sorunu çıkar ortaya istesende istemesende yıkamak zorunda kalırsın. 2 - 3 günde bir yıkayıp kremlesen yeterlidir.