benim saçımda birazcık sert clear hızlı stildi sanırım üzerinde ronaldonun resmi var ondan kullanıyorum gayet memnunum koyduğunuz videodaki axe şekillendiricilerden spike-up ı kullandım 4-5 cm ye kadar spike-up iyi yumuşak şekil veriyor bozulmuyor bişe yok gibi kafada biraz uzunsa saçınız axe messy alın o gayet iyi oluyor