Herkese merhaba arkadaşlar geçen haftaydı sanırım; faceye reklam verdim sanal kart ile ancak içinde miktar olduğu halde çekim yapmadı ,daha sonra reklam gösterilmeye başlandı.
Ödemezsem ne olur diye bir mantık olmamalı, kul hakkı olur
hocam facebook dan bahsediyoruz hiçbir karını kimseye dagıtmayan bir şirket !
Yasal yolları varmıdır yokmudur hani başına gelen varmıdır diye konu açtım