• 05-04-2015, 18:25:22
    #1
    Herkese merhaba arkadaşlar geçen haftaydı sanırım; faceye reklam verdim sanal kart ile ancak içinde miktar olduğu halde çekim yapmadı ,daha sonra reklam gösterilmeye başlandı.

    Caps olarak

    Şimdi ben bunu ödemezsem ne olur ?
  • 05-04-2015, 18:31:36
    #2
    Misafir
    Ödemezsem ne olur diye bir mantık olmamalı, kul hakkı olur
  • 05-04-2015, 18:33:09
    #3
    kaptan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemezsem ne olur diye bir mantık olmamalı, kul hakkı olur
    hocam facebook dan bahsediyoruz hiçbir karını kimseye dagıtmayan bir şirket !
    Yasal yolları varmıdır yokmudur hani başına gelen varmıdır diye konu açtım
  • 05-04-2015, 18:41:22
    #4
    Misafir
    Hizmet satın alıyorsun yani illaki yasal yolları vardır.