kaptan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemezsem ne olur diye bir mantık olmamalı, kul hakkı olur
hocam facebook dan bahsediyoruz hiçbir karını kimseye dagıtmayan bir şirket !
Yasal yolları varmıdır yokmudur hani başına gelen varmıdır diye konu açtım