Herkese merhaba arkadaşlar geçen haftaydı sanırım; faceye reklam verdim sanal kart ile ancak içinde miktar olduğu halde çekim yapmadı ,daha sonra reklam gösterilmeye başlandı.

Caps olarak

Şimdi ben bunu ödemezsem ne olur ?