MErhabalar.
Yaklaşık 10 günden bu yana Üyeliklerle ilgilenen bir yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum. R10 İletişim bölümünden yazdım. Andex Beye yazdım. Ve bir kaç moderatör arkadaşa yazdım hiçbir cevap alamadım. Sadece Mr-Fub arkadaş cevap verdi onun yönlendirdiği kişilere yazdım cevap alamadım. Mümkünse lütfen nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
R10 net İletişim
3
●1.056
- 01-04-2015, 21:05:30
- 01-04-2015, 21:17:38Ne lazım sana ilgileneyim.Acikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2015, 21:29:19Ali abi ya dalga geçme : )) YeniCeri abiye pm attım. olumlu olumsuz dönüşünü bekliyorum.Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:46 --
Abi pm attım.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle