• 01-04-2015, 21:05:30
    #1
    MErhabalar.

    Yaklaşık 10 günden bu yana Üyeliklerle ilgilenen bir yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum. R10 İletişim bölümünden yazdım. Andex Beye yazdım. Ve bir kaç moderatör arkadaşa yazdım hiçbir cevap alamadım. Sadece Mr-Fub arkadaş cevap verdi onun yönlendirdiği kişilere yazdım cevap alamadım. Mümkünse lütfen nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
  • 01-04-2015, 21:17:38
    #2
    Acikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MErhabalar.

    Yaklaşık 10 günden bu yana Üyeliklerle ilgilenen bir yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum. R10 İletişim bölümünden yazdım. Andex Beye yazdım. Ve bir kaç moderatör arkadaşa yazdım hiçbir cevap alamadım. Sadece Mr-Fub arkadaş cevap verdi onun yönlendirdiği kişilere yazdım cevap alamadım. Mümkünse lütfen nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
    Ne lazım sana ilgileneyim.
  • 01-04-2015, 21:19:56
    #3
    Bütün ümidim gençliktedir
    Konu nedir ?
  • 01-04-2015, 21:29:19
    #4
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne lazım sana ilgileneyim.
    Ali abi ya dalga geçme : )) YeniCeri abiye pm attım. olumlu olumsuz dönüşünü bekliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:46 --

    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu nedir ?
    Abi pm attım.