Acikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MErhabalar.

Yaklaşık 10 günden bu yana Üyeliklerle ilgilenen bir yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum. R10 İletişim bölümünden yazdım. Andex Beye yazdım. Ve bir kaç moderatör arkadaşa yazdım hiçbir cevap alamadım. Sadece Mr-Fub arkadaş cevap verdi onun yönlendirdiği kişilere yazdım cevap alamadım. Mümkünse lütfen nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Ne lazım sana ilgileneyim.