MErhabalar.

Yaklaşık 10 günden bu yana Üyeliklerle ilgilenen bir yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum. R10 İletişim bölümünden yazdım. Andex Beye yazdım. Ve bir kaç moderatör arkadaşa yazdım hiçbir cevap alamadım. Sadece Mr-Fub arkadaş cevap verdi onun yönlendirdiği kişilere yazdım cevap alamadım. Mümkünse lütfen nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim.