• 22-03-2015, 20:34:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar...

    İşim gereği 2 günde bir traş olmak durumundayım. Boğazım civarındaki sakallarım kendimi bildim bileli ters çıkıyor. Dinlendirmeden sürekli traş oluncada sürekli yara oluyor.

    Nedenine gelince daha önce sivilce olduğunu sanıyordum fakat vaziyet bambaşka. Genelde ters çıkan sakallarım dik değilde cildime paralel duruyor ve cildime batarak uzuyor. Bakınca belli olmuyor fakat cildin altına doğru uzayıp sivilce gibi duruyor. Ancak bir kaç gün sonra kesilebiliyor. Fakat bu durumda cildim çok tahriş oluyor.

    Bunun bir çaresi varmıdır acaba?
  • 22-03-2015, 20:37:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eğer sakal uzatma gibi niyetin yoksa lazer yaptır kurtul.
  • 22-03-2015, 20:38:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer sakal uzatma gibi niyetin yoksa lazer yaptır kurtul.
    En kötü ihtimal o var aklımda. Fakat cesarette edemiyorum
  • 22-03-2015, 20:39:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kötü ihtimal o var aklımda. Fakat cesarette edemiyorum
    niye ? korkma acıtmıyor eskidendi
  • 22-03-2015, 20:39:46
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Adamın traş nası içine işlemiş olacak ki, avatarında bile traş oluyor.

    Traş niçin şart
  • 22-03-2015, 20:45:28
    #6
    Benimde aynı şekilde oluyordu kesmiyorum 4 aydır.Yüzüm kendine geldi iş yerinde sıkıntı çıkmıyor allahdan konuştum falan sağlık önemli tabi lazer yaptırıcam ben öneririm yoksa hiç uğraşılmaz...
  • 22-03-2015, 20:45:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın traş nası içine işlemiş olacak ki, avatarında bile traş oluyor.

    Traş niçin şart
    Devlet dairesinde çalışıyorum hocam. Avatara gelince çocuk çok tatlı, hoşuma gidiyor
  • 22-03-2015, 20:47:18
    #8
    epilasyon yap bitsin çile.
  • 22-03-2015, 20:48:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye ? korkma acıtmıyor eskidendi
    O açıdan değil hocam Sonuçta bir daha hiç çıkmayacak. Pişman olurmuyum, bilemiyorum. Çok kararsız biriyim