Benimde aynı şekilde oluyordu kesmiyorum 4 aydır.Yüzüm kendine geldi iş yerinde sıkıntı çıkmıyor allahdan konuştum falan sağlık önemli tabi lazer yaptırıcam ben öneririm yoksa hiç uğraşılmaz...