Merhaba arkadaşlar...
İşim gereği 2 günde bir traş olmak durumundayım. Boğazım civarındaki sakallarım kendimi bildim bileli ters çıkıyor. Dinlendirmeden sürekli traş oluncada sürekli yara oluyor.
Nedenine gelince daha önce sivilce olduğunu sanıyordum fakat vaziyet bambaşka. Genelde ters çıkan sakallarım dik değilde cildime paralel duruyor ve cildime batarak uzuyor. Bakınca belli olmuyor fakat cildin altına doğru uzayıp sivilce gibi duruyor. Ancak bir kaç gün sonra kesilebiliyor. Fakat bu durumda cildim çok tahriş oluyor.
Bunun bir çaresi varmıdır acaba?