• 27-02-2015, 10:52:45
    #1
    arkadaşlar 1 haftadır iş yerine bir adam geliyor ve sürekli

    650 tl ye iphone 6 ve yanında notebook hediyelidir,gümrükten alıyoruz orjinal iphone çakma replika değil diyor,ve işin garip tarafı şimdi sadece 100 tl pasaport kaydı için para vereceksiniz,ürünleri 1 hafta ücretsiz kullanın telefonuda notebookuda,iphone ime kaydına bakın ve memnun kalmazsanız 1 hafta süreniz var iade edin diyor,ben çakma iphone 6 bile bu fiyata değil diyorum kesinlikle orjinal iphone6 diyor adam ısrarla..sizce bunun gerçeklik payı nedir,çok karamsarım??

    yani pasaport kaydı ile birlikte toplamda

    iphone6 plus+notebook+pasaport kaydı=750 tl ye gelmiş oluyor..
  • 27-02-2015, 10:58:56
    #2
    Ben 1 gün(hatta 1 saat) bakayım, sadece telefona 750 TL vereyim, pasaport kayıtsız.

    Orjinalse kaydını ben yaparım, o hiç sorun değil notebook'ta istemem.

    Hiç sağlam birşey gibi durmuyor, muhakkak işin içinde birşey vardır.
  • 27-02-2015, 11:05:40
    #3
    Hirsiz mali olma sansi var.

    Aksi halde elindeki stok ne kadarsa alirim
  • 27-02-2015, 11:11:35
    #4
    sokaktan bişey alınmaz..
    tecrubelerle sabit...

    ya hırsızlık malıdır ya dolandırıcıdır.. iki ucu boklu sopa...

    kov gitsin...
  • 27-02-2015, 11:15:08
    #5
    Kesinlikle arkasından birşey çıkar . Almayın derim
  • 27-02-2015, 11:18:09
    #6
    alma abi. bırak orjinal veya değil boşver öyle ürün alınmaz. sen iphone 6 alacağına asus zenfon al en azından vicdanın gönlün rahat olur.
  • 27-02-2015, 11:19:57
    #7
    1 hafta ücretsiz kullanma hakkın varsa al kontrol ettir ne olduğu çıkar ortaya
  • 27-02-2015, 12:28:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Inceleme şansınız var ise iPhone nin Çakma olup olmadığını anlayabilirsiniz Çakma değilse bile %100 çalıntıdır üzülenin malı güldürmez
  • 27-02-2015, 13:17:08
    #9
    Evet arkadaşlar bunca yorumdan sonra,bende zaten sizin gibi düşünüyordum,sizinde yorumlarınız bu yönde olunca vaz geçtim..bu nasıl iphoneymiş anlamadım gitti netde biraz baktımda bu şekilde fiyatlar varken bu adam orjinal iphone6 yı bu fiyata nasıl verecek anlamadım,sizinde belirttiğiniz gibi çalıntı galiba..