arkadaşlar 1 haftadır iş yerine bir adam geliyor ve sürekli
650 tl ye iphone 6 ve yanında notebook hediyelidir,gümrükten alıyoruz orjinal iphone çakma replika değil diyor,ve işin garip tarafı şimdi sadece 100 tl pasaport kaydı için para vereceksiniz,ürünleri 1 hafta ücretsiz kullanın telefonuda notebookuda,iphone ime kaydına bakın ve memnun kalmazsanız 1 hafta süreniz var iade edin diyor,ben çakma iphone 6 bile bu fiyata değil diyorum kesinlikle orjinal iphone6 diyor adam ısrarla..sizce bunun gerçeklik payı nedir,çok karamsarım??
yani pasaport kaydı ile birlikte toplamda
iphone6 plus+notebook+pasaport kaydı=750 tl ye gelmiş oluyor..
650 tl ye iphone 6 ve yanında notebook
17
●1.554
- 27-02-2015, 11:05:40Hirsiz mali olma sansi var.
Aksi halde elindeki stok ne kadarsa alirim - 27-02-2015, 11:19:571 hafta ücretsiz kullanma hakkın varsa al kontrol ettir ne olduğu çıkar ortaya
- 27-02-2015, 13:17:08Evet arkadaşlar bunca yorumdan sonra,bende zaten sizin gibi düşünüyordum,sizinde yorumlarınız bu yönde olunca vaz geçtim..bu nasıl iphoneymiş anlamadım gitti netde biraz baktımda bu şekilde fiyatlar varken bu adam orjinal iphone6 yı bu fiyata nasıl verecek anlamadım,sizinde belirttiğiniz gibi çalıntı galiba..