Evet arkadaşlar bunca yorumdan sonra,bende zaten sizin gibi düşünüyordum,sizinde yorumlarınız bu yönde olunca vaz geçtim..bu nasıl iphoneymiş anlamadım gitti netde biraz baktımda bu şekilde fiyatlar varken bu adam orjinal iphone6 yı bu fiyata nasıl verecek anlamadım,sizinde belirttiğiniz gibi çalıntı galiba..