arkadaşlar 1 haftadır iş yerine bir adam geliyor ve sürekli
650 tl ye iphone 6 ve yanında notebook hediyelidir,gümrükten alıyoruz orjinal iphone çakma replika değil diyor,ve işin garip tarafı şimdi sadece 100 tl pasaport kaydı için para vereceksiniz,ürünleri 1 hafta ücretsiz kullanın telefonuda notebookuda,iphone ime kaydına bakın ve memnun kalmazsanız 1 hafta süreniz var iade edin diyor,ben çakma iphone 6 bile bu fiyata değil diyorum kesinlikle orjinal iphone6 diyor adam ısrarla..sizce bunun gerçeklik payı nedir,çok karamsarım??
yani pasaport kaydı ile birlikte toplamda
iphone6 plus+notebook+pasaport kaydı=750 tl ye gelmiş oluyor..