• 01-02-2015, 08:44:06
    #1
    Arkadaşlar amazon.com`dan ekran kartı alacağımda acaba gümrükte takılır mı ?

    Fiyatı 86 $ ve maalesef ülkemizde hiç bir yerde stok bulamadığımdan dolayı yurtdışından almak zorundayım.

    Birde amazon.com`dan aldığımız bir ürün garantili ve sıfır ise, ülkemizde de acaba garanti şartları aynımı
  • 01-02-2015, 08:53:21
    #2
    75 euro sinir hocam.
  • 01-02-2015, 08:57:32
    #3
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    75 euro sinir hocam.
    207 TL Yapıyor şu anki kurla.

    Benim ürün ise 200 TL civarına denk geliyor. Gümrükten geçmesi lazım.
  • 01-02-2015, 09:19:09
    #4
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    207 TL Yapıyor şu anki kurla.

    Benim ürün ise 200 TL civarına denk geliyor. Gümrükten geçmesi lazım.
    76 euro yapar geçmemesi lazım. bir de tamamen şans. benim aldıgım 50 adet bayan saati sorunsuz şekilde kapıma kadar geldi ancak aldıgım 2 tane erkek cüzdan gelmedi halen gümrükte paketin ağırlığı ve boyutu gümrüğün o an ki yogunluğu vs. çok etki ediyor diye tahmin ediyorum
  • 01-02-2015, 09:24:29
    #5
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    76 euro yapar geçmemesi lazım. bir de tamamen şans. benim aldıgım 50 adet bayan saati sorunsuz şekilde kapıma kadar geldi ancak aldıgım 2 tane erkek cüzdan gelmedi halen gümrükte paketin ağırlığı ve boyutu gümrüğün o an ki yogunluğu vs. çok etki ediyor diye tahmin ediyorum
    İyide 76 Euro 209 TL yapıyor.

    http://www.xe.com/currencyconverter/...rom=EUR&To=TRY

    Benim ürün 86 dolar yani 200 TL neden takılıyor onu anlamadım ?
  • 01-02-2015, 09:27:04
    #6
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide 76 Euro 209 TL yapıyor.

    http://www.xe.com/currencyconverter/...rom=EUR&To=TRY

    Benim ürün 86 dolar yani 200 TL neden takılıyor onu anlamadım ?
    86 dolar 76,2 euro yapar hocam dediğim gibi tamamen şans beklemenizde fayda var zaten yapacak başka bir şey yok
  • 01-02-2015, 09:33:58
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    86 dolar 76,2 euro yapar hocam dediğim gibi tamamen şans beklemenizde fayda var zaten yapacak başka bir şey yok
    Ekran kartı hiç bir yerde stok yok diyebilirim bakmadığım yer kalmadı.

    Bir umut amazon dedik ama oda pof oldu Şimdi alsam bende öyle bir şans varki kesin gümrükte takılır.

    Bakalım etrafta dolaşan söylentilere göre gümrük sınırı artıcakmış ve 100 euro üstü olucak diyorlar.

    Dediğiniz gibi beklemekten başka çare yok
  • 01-02-2015, 12:45:12
    #8
    bence sipariş et gitsin. gümrükte sorun çıkarsa gider üzerine biraz vergi felan ödersiniz olur biter. geçen seneler bende ebaydan 90 dolarlık ürün sipariş etmiştim hepside kapıma kadar geldi sorunsuz.
  • 01-02-2015, 14:18:46
    #9
    satıcı ile konus hediye yazsın ve 100 dolar ise 10 dolar etiket koysun bir sey olmaz