86 dolar 76,2 euro yapar hocam dediğim gibi tamamen şans beklemenizde fayda var zaten yapacak başka bir şey yok
Ekran kartı hiç bir yerde stok yok diyebilirim bakmadığım yer kalmadı.
Bir umut amazon dedik ama oda pof oldu

Şimdi alsam bende öyle bir şans varki kesin gümrükte takılır.
Bakalım etrafta dolaşan söylentilere göre gümrük sınırı artıcakmış ve 100 euro üstü olucak diyorlar.
Dediğiniz gibi beklemekten başka çare yok