bence sipariş et gitsin. gümrükte sorun çıkarsa gider üzerine biraz vergi felan ödersiniz olur biter. geçen seneler bende ebaydan 90 dolarlık ürün sipariş etmiştim hepside kapıma kadar geldi sorunsuz.