• 16-01-2015, 20:30:49
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.
    bende g570 lenovo pc var.
    hafiften ısınmalar mevcut. Şu anda Targus diye bir soğutucu var, kablosunda temassızlık var herhalde, yeni bir tane almayı düşünüyorum.
    maksimum 60 tl ye kadar önerebileceğiniz , beğendiğiniz laptop soğutucu var mıdır?
    iyi Akşamlar Şimdiden.
  • 16-01-2015, 20:38:36
    #2
    Fiyat aralığını aşar hele ki dolar yüksekken ama Zalman'ın bir alüminyum modeli vardı o çok çok iyiydi. 2 sene önce alcaktım, 100 lirayken dolar bi fırladı kaçırdık fırsatı onun dışında varsa sağlam öneri ben de bakayım konuya.
  • 16-01-2015, 20:43:24
    #3
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat aralığını aşar hele ki dolar yüksekken ama Zalman'ın bir alüminyum modeli vardı o çok çok iyiydi. 2 sene önce alcaktım, 100 lirayken dolar bi fırladı kaçırdık fırsatı onun dışında varsa sağlam öneri ben de bakayım konuya.
    zalmanlar pahalı
  • 16-01-2015, 22:56:27
    #4
    https://www.r10.net/off-topic/1388630...onerileri.html

    Geçen gün açmıştım, güzel bir ürün önerisi geldi Logitech'in. Bir inceleyin isterseniz.
  • 16-01-2015, 23:28:08
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/1388630...onerileri.html

    Geçen gün açmıştım, güzel bir ürün önerisi geldi Logitech'in. Bir inceleyin isterseniz.
    bunu görmüştüm hocam. bunu alacağım galiba..
  • 16-01-2015, 23:46:40
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu görmüştüm hocam. bunu alacağım galiba..
    Özellikle videolu tanıtımdan sonra benim de aklıma yattı. Para işini çözmek kaldı sadece
  • 17-01-2015, 00:11:46
    #7
    R10 Sigortacısı
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar.
    bende g570 lenovo pc var.
    hafiften ısınmalar mevcut. Şu anda Targus diye bir soğutucu var, kablosunda temassızlık var herhalde, yeni bir tane almayı düşünüyorum.
    maksimum 60 tl ye kadar önerebileceğiniz , beğendiğiniz laptop soğutucu var mıdır?
    iyi Akşamlar Şimdiden.
    http://www.bulabilirim.com/7-ve-17-a...tucu-tr-3.html

    yukarıda ki ürün şu an indirimde ve piyasada ki benim bildiğim en iyi fiyat..

    Bir iki yerde yorumlara baktım olumsuz hiçbir yorum yok.
  • 17-01-2015, 10:54:53
    #8
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.bulabilirim.com/7-ve-17-a...tucu-tr-3.html

    yukarıda ki ürün şu an indirimde ve piyasada ki benim bildiğim en iyi fiyat..

    Bir iki yerde yorumlara baktım olumsuz hiçbir yorum yok.
    http://www.gittigidiyor.com/php/urun...sc_sysmail=152
    bu ürünü sipariş ettim hocam , bu ürün ün bir alt modelini ben kullanıyorum , ısınma %40 larda , öneriniz için teşekkürler, sağolun
  • 17-01-2015, 11:14:12
    #9
    R10 Sigortacısı
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.gittigidiyor.com/php/urun...sc_sysmail=152
    bu ürünü sipariş ettim hocam , bu ürün ün bir alt modelini ben kullanıyorum , ısınma %40 larda , öneriniz için teşekkürler, sağolun
    iyi günlerde kullanın. ilerisi için aklınızda olsun..

    http://www.bulabilirim.com/index.php...hash=P70-80-TL