AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/1388630...onerileri.html

Geçen gün açmıştım, güzel bir ürün önerisi geldi Logitech'in. Bir inceleyin isterseniz.
bunu görmüştüm hocam. bunu alacağım galiba..