chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.gittigidiyor.com/php/urun...sc_sysmail=152
bu ürünü sipariş ettim hocam , bu ürün ün bir alt modelini ben kullanıyorum , ısınma %40 larda , öneriniz için teşekkürler, sağolun
iyi günlerde kullanın. ilerisi için aklınızda olsun..

http://www.bulabilirim.com/index.php...hash=P70-80-TL