• 04-01-2015, 16:13:20
    #10
    LG 2 tane televizyon var, bizim evde. Senin dediğin televizyondan değil. Ama biz memnunuz. Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.
  • 04-01-2015, 20:45:36
    #11
    beraterylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG 2 tane televizyon var, bizim evde. Senin dediğin televizyondan değil. Ama biz memnunuz. Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.

    onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2 tane LG tv var. Bir tanesi buna çok benziyor. Memnunum açıkçası.

    Bu yeni nesil televizyonlarda LG ve Samsung bana göre en iyi markalar.
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum lg 106 ekran smart tv gayet memnunum 3d olayı falanda var. Bu verdiğiniz linkteki tvde sanırım yok 3d veya ben dikkat etmedim. Eğer 3d varsa al derim. Yoksa diğer modellere bakabilirsiniz.

    Toshiba televizyonlar nedense çok kaba duruyor pek hoşuma gitmiyor benim.


    Bugun canlı gördüm çok güzelde özel olarak bir yere koymuslar gayet büyük.Yarın alacam %99.
  • 04-01-2015, 21:47:14
    #12
    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    47LB670V Kullanıyorum LG nin Tek kelimeyle alınır
    UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde 47LB670V kullanıyoruz tavsiye edilir.
    bizde aynısından aldık teknosadan. tablette hediye ettiler. eğer bu televizyonsa bizim daha önce kullandıklarımız neydi diye soruyorum kendime.
  • 04-01-2015, 22:18:04
    #13
    RUN
    Platin üye
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde aynısından aldık teknosadan. tablette hediye ettiler. eğer bu televizyonsa bizim daha önce kullandıklarımız neydi diye soruyorum kendime.
    Hayırlı olsun güle güle kullanın hocam