Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.
Lg televizyonu olan varmı ?
12
●908
- 04-01-2015, 16:13:20LG 2 tane televizyon var, bizim evde. Senin dediğin televizyondan değil. Ama biz memnunuz.
Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.
- 04-01-2015, 20:45:36beraterylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugun canlı gördüm çok güzelde özel olarak bir yere koymuslar gayet büyük.Yarın alacam %99. - 04-01-2015, 21:47:14Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebizde aynısından aldık teknosadan. tablette hediye ettiler. eğer bu televizyonsa bizim daha önce kullandıklarımız neydi diye soruyorum kendime.UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2015, 22:18:04Hayırlı olsun güle güle kullanın hocamCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle