LG 2 tane televizyon var, bizim evde. Senin dediğin televizyondan değil. Ama biz memnunuz. Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.