beraterylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG 2 tane televizyon var, bizim evde. Senin dediğin televizyondan değil. Ama biz memnunuz. Şimdi marka olarak değil model olarak bakmak daha mantıklı olur. Ben LG bizim aldığımız modelinden memnunum, ama diğer modellerden memnun kalmak zorunlu değil.

onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2 tane LG tv var. Bir tanesi buna çok benziyor. Memnunum açıkçası.

Bu yeni nesil televizyonlarda LG ve Samsung bana göre en iyi markalar.
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kullanıyorum lg 106 ekran smart tv gayet memnunum 3d olayı falanda var. Bu verdiğiniz linkteki tvde sanırım yok 3d veya ben dikkat etmedim. Eğer 3d varsa al derim. Yoksa diğer modellere bakabilirsiniz.

Toshiba televizyonlar nedense çok kaba duruyor pek hoşuma gitmiyor benim.


Bugun canlı gördüm çok güzelde özel olarak bir yere koymuslar gayet büyük.Yarın alacam %99.