• 05-12-2014, 21:58:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Yenimahalle, Demetgül Mh. Mimar Sinan Ortaokulunda sınava gireceğim. Ulus tarafından ulaşım hakkında bilgi verir misiniz. Hangi Ego gidiyor yada Metro ulaşımı varmı?
  • 05-12-2014, 22:04:30
    #2
    Ulus heykel'in aşağısından metroya binin, Demetevler metrosunda inin. İndiğiniz yer Demetgül mahallesi. 5-10 dakikalık yürüyüş ile Mimar Sinan Ortaokulu'na gidebilirsiniz.
  • 05-12-2014, 22:10:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    http://map.ego.gov.tr:8080/ego/index.aspx burdan da EGO'lara bakabilirsiniz.

    adresleri girin ve nasil gidersiniz en guncel halini gorursunuz (son birkac ayda melih ankara ulasimin icine etti deee)

    EGo sorgulamadan cikan sonuc:

    Tablodan Hat seçerek detaylı bilgi alabilirsiniz...
    Rotanız:
    1. Kızılay-Batıkent hattının 3 nolu durağından bininiz.
    2. Kızılay-Batıkent|Metro hattının 12 nolu durağında inip, yaklaşık 7 metre yürüyerek 297-3|ÖHO hattının 76 numaralı durağından bininiz.
    3. 297-3 hattının 91 nolu durağında inerek bitiriniz.
    4. Toplam yolculuk süresi yaklaşık 11 dk. ve toplam yolculuk mesafesi yaklaşık 6,887 km'dir.
    5. Ücretlendirme; Tam: 2.00+2.40 = 4,4 TL ; İndirimli: 1.50+1.50 = 3 TL

    not: taksiyle de 8-10 tl tutar o uzaklik.
  • 05-12-2014, 22:11:32
    #4
    Demet metrosunda inince 8. sokağı (Şimdiki adı 412/1 sok. ama herkes 8 diye bilir.) sorun, yakında zaten.
    8. sokağın sonuna gelince karşınıza çıkar.
  • 05-12-2014, 22:16:27
    #5
    NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demet metrosunda inince 8. sokağı (Şimdiki adı 412/1 sok. ama herkes 8 diye bilir.) sorun, yakında zaten.
    8. sokağın sonuna gelince karşınıza çıkar.

    Metromu egomu hocam. Birde hep mapsda lise olarak çıkıyor giriş belgesinde ortaokul diyor.
  • 05-12-2014, 22:29:37
    #6
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metromu egomu hocam. Birde hep mapsda lise olarak çıkıyor giriş belgesinde ortaokul diyor.
    Lise farklı yerde.
    Eski adı o zaten şimdi değişti lisenin adı.
    Ulustan gelecekseniz metro daha uygun olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:29:37 -->-> Daha önceki mesaj 22:28:09 --

    Dolmuşlada gelebilirsiniz tabi aynı yere.
    Demetparkın önünde inip yine aynı şekilde 8. sokağın sonuna kadar yürüyeceksiniz.
    Tercih sizin.
  • 06-12-2014, 12:06:52
    #7
    NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise farklı yerde.
    Eski adı o zaten şimdi değişti lisenin adı.
    Ulustan gelecekseniz metro daha uygun olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:29:37 -->-> Daha önceki mesaj 22:28:09 --

    Dolmuşlada gelebilirsiniz tabi aynı yere.
    Demetparkın önünde inip yine aynı şekilde 8. sokağın sonuna kadar yürüyeceksiniz.
    Tercih sizin.

    Tam burasımı hocam ?



    Birde gerisinde demetevler metro var ulusdan metroya binip demetevler metroda insem biraz yürüsem
  • 06-12-2014, 12:42:03
    #8
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam burasımı hocam ?



    Birde gerisinde demetevler metro var ulusdan metroya binip demetevler metroda insem biraz yürüsem
    Evet orası.
    Bende aynı şeyleri söyledim zaten hocam.
  • 06-12-2014, 12:43:39
    #9
    NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet orası.
    Bende aynı şeyleri söyledim zaten hocam.
    Teşekkürler hocam, karışık olduğu için tam emin olmak istedim. Malum sınav garantiye almamız gerek İyi forumlar.