Metromu egomu hocam. Birde hep mapsda lise olarak çıkıyor giriş belgesinde ortaokul diyor.
Lise farklı yerde.
Eski adı o zaten şimdi değişti lisenin adı.
Ulustan gelecekseniz metro daha uygun olur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:29:37 -->-> Daha önceki mesaj 22:28:09 --
Dolmuşlada gelebilirsiniz tabi aynı yere.
Demetparkın önünde inip yine aynı şekilde 8. sokağın sonuna kadar yürüyeceksiniz.
Tercih sizin.