NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demet metrosunda inince 8. sokağı (Şimdiki adı 412/1 sok. ama herkes 8 diye bilir.) sorun, yakında zaten.
8. sokağın sonuna gelince karşınıza çıkar.

Metromu egomu hocam. Birde hep mapsda lise olarak çıkıyor giriş belgesinde ortaokul diyor.