Telefonumun ekranı terliyor
5
●2.889
- 02-12-2014, 17:30:42Merhabalar garip gelebilir ancak telefonumun üstüne önce kola sonrada yarım bardak kadar viski döküldü içki içen biri değilim kaza ile oldu dokunmatikte sıkıntı falan yok ama ekran hep terli gibi ıslak nemli sürekli silmek zorunda kalıyorum nemli olduğu içinde kendi kendine tuşlara basabiliyor tabi acaba şu dışına yapıstırıran koruyuculardan yapıstırsam sorun çözülür mü ?
- 02-12-2014, 18:43:19Öncelikle r10 + verdim hocamChile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pirinç olayını deniyeyim döküleli 1.5 ay oldu sıvı kalması imkansız gibi belli olur yani
- 03-12-2014, 01:19:54Son zamanlarda benim dokumatiğede etkiledi whatsapptan falan kisilere kendi kendine mesaj yazmaya başladı çözümü yokmu acaba pirinç yarın denicem yanımda peceteyi ekranı silmek için taşıyorum.Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pirinç olayını deniyeyim döküleli 1.5 ay oldu sıvı kalması imkansız gibi belli olur yani