• 02-12-2014, 17:30:42
    #1
    Merhabalar garip gelebilir ancak telefonumun üstüne önce kola sonrada yarım bardak kadar viski döküldü içki içen biri değilim kaza ile oldu dokunmatikte sıkıntı falan yok ama ekran hep terli gibi ıslak nemli sürekli silmek zorunda kalıyorum nemli olduğu içinde kendi kendine tuşlara basabiliyor tabi acaba şu dışına yapıstırıran koruyuculardan yapıstırsam sorun çözülür mü ?
  • 02-12-2014, 18:11:49
    #2
    Ne zaman döküldü acaba? Belki gerçekten hala içeride arada sıvı kalmış olabilir. Pirinç olayını bir deneyin.
  • 02-12-2014, 18:43:19
    #3
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman döküldü acaba? Belki gerçekten hala içeride arada sıvı kalmış olabilir. Pirinç olayını bir deneyin.
    Öncelikle r10 + verdim hocam pirinç olayını deniyeyim döküleli 1.5 ay oldu sıvı kalması imkansız gibi belli olur yani
  • 03-12-2014, 01:04:01
    #4
    benim dökülen birşey yok ama koruyucu cam var o mu terleme yapıyor acaba. sürekli silmek zorunda kalıyorum
  • 03-12-2014, 01:19:54
    #5
    Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim dökülen birşey yok ama koruyucu cam var o mu terleme yapıyor acaba. sürekli silmek zorunda kalıyorum
    Son zamanlarda benim dokumatiğede etkiledi whatsapptan falan kisilere kendi kendine mesaj yazmaya başladı çözümü yokmu acaba pirinç yarın denicem yanımda peceteyi ekranı silmek için taşıyorum.
  • 03-12-2014, 01:32:52
    #6
    hava nemli arkadaşlar çiğ düşüyor