Merhabalar garip gelebilir ancak telefonumun üstüne önce kola sonrada yarım bardak kadar viski döküldü içki içen biri değilim kaza ile oldu dokunmatikte sıkıntı falan yok ama ekran hep terli gibi ıslak nemli sürekli silmek zorunda kalıyorum nemli olduğu içinde kendi kendine tuşlara basabiliyor tabi acaba şu dışına yapıstırıran koruyuculardan yapıstırsam sorun çözülür mü ?