Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman döküldü acaba? Belki gerçekten hala içeride arada sıvı kalmış olabilir. Pirinç olayını bir deneyin.
Öncelikle r10 + verdim hocam pirinç olayını deniyeyim döküleli 1.5 ay oldu sıvı kalması imkansız gibi belli olur yani