Albos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10+ Kasım Ayı Ödülleri
19
●1.372
- 11-12-2014, 22:37:191.den 2.ceye para 3.ye 1 senelik goldtugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2015, 16:20:41Maalesef hocam kaçkere pm attımGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2015, 16:35:52kötü olmuş normalde r10da biz bir yarışma konusu açsak ve kazanana ödülü vermesek banlanırız diye düşünüyorum yanlışmıyım.truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ki bir çok kez özellikle tasarım yarışmalarında kazananlara ödül vermeyenlerin banlandığına şahit oldum.
şimdi bu mesajı yazdığım forumun bir üyesi olarak çekinerek yazıyorum banlanırsam diye ama hiç yakışmamış 2 ay geçmiş ocak ayına gelindi sonuçta.
şikayet konusu aç diyecemde çok komik olur
ama aç yani sonuçta hakkın.
- 10-01-2015, 16:37:34Hocam açtm banlandım ne yazık ki.Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir; biraz önce mesaj attım cevap vermedi.
ama aç yani sonuçta hakkın.