• 01-12-2014, 15:33:04
    #1
    Merhabalar, bu ay 1.olmuşum ödüller ne zaman dağıtılacak acaba ?

    Misafir; @Aronfabia;
  • 10-12-2014, 21:27:45
    #2
    Günceldir, @Aronfabia; Mesaj attım görmedi galiba.
  • 10-12-2014, 23:58:27
    #3
    yönetimin parası bitmistir
  • 11-12-2014, 19:27:56
    #4
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönetimin parası bitmistir
    Cevap vermiyorlar ki
  • 11-12-2014, 19:31:53
    #5
    ödülümü varmış ki O_O
  • 11-12-2014, 19:32:58
    #6
    Retreat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödülümü varmış ki O_O
    Evet ama alamadık bir türlü
  • 11-12-2014, 19:35:13
    #7
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama alamadık bir türlü
    neymiş ki

    niye üzgünüz verirler ya

  • 11-12-2014, 19:36:16
    #8
    Retreat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neymiş ki

    niye üzgünüz verirler ya

    İnşALLAH Hocam.
  • 11-12-2014, 19:37:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kacinci oldugumuzu nerden ogrenebiliyoruz?