truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef hocam kaçkere pm attım
kötü olmuş normalde r10da biz bir yarışma konusu açsak ve kazanana ödülü vermesek banlanırız diye düşünüyorum yanlışmıyım.

ki bir çok kez özellikle tasarım yarışmalarında kazananlara ödül vermeyenlerin banlandığına şahit oldum.

şimdi bu mesajı yazdığım forumun bir üyesi olarak çekinerek yazıyorum banlanırsam diye ama hiç yakışmamış 2 ay geçmiş ocak ayına gelindi sonuçta.

şikayet konusu aç diyecemde çok komik olur ama aç yani sonuçta hakkın.