Laptop Wi-fi özelliğini kullanamıyorum.
6
●464
- 30-11-2014, 17:28:34Merhaba arkadaşlar dün bilgisayara format attım sonra driver booster ile tüm driverleri yükledim bu arada wireless card driverinide yükledim internette sıkıntı yoktu bugün sabah baktığımda bağlanamadıgımı gördüm ağ bağlantısına baktığımda etkin olduğu halde üzerinde çarpı işareti var ne yapmam gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.
- 30-11-2014, 17:50:39Üyeliği durduruldubaşlat > çalıştır > services.msc yazın açılan ekranda "Kablosuz Yerel Ağ Otamatik Yapılandırma" çift tıklayın. Hizmet durmuş ise " çalıştır " deyip deneyin.
http://prntscr.com/5bqy23