• 30-11-2014, 17:28:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün bilgisayara format attım sonra driver booster ile tüm driverleri yükledim bu arada wireless card driverinide yükledim internette sıkıntı yoktu bugün sabah baktığımda bağlanamadıgımı gördüm ağ bağlantısına baktığımda etkin olduğu halde üzerinde çarpı işareti var ne yapmam gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.
  • 30-11-2014, 17:43:35
    #2
    Fn + wireless simgesi muhtemelen
    Fn+f2
  • 30-11-2014, 17:46:49
    #3
    Hocam evet fn+F2 ama oda çalışmıyor
  • 30-11-2014, 17:50:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    başlat > çalıştır > services.msc yazın açılan ekranda "Kablosuz Yerel Ağ Otamatik Yapılandırma" çift tıklayın. Hizmet durmuş ise " çalıştır " deyip deneyin.

    http://prntscr.com/5bqy23
  • 30-11-2014, 18:01:10
    #5
    Wi-fi kapalı durumda hocam onu açman lazım senin bilgisayardan veya klavye kısayol tuşları sayesinde wi-fi yi açıp kullanabilirsin.
  • 30-11-2014, 21:44:40
    #6
    Hocam güncellemeden sonra gitti bugün sistemi geri yükleyip, tekrar kurduk şimdilik sıkıntı yok cevaplar için teşekkürler.
  • 30-11-2014, 21:49:05
    #7
    geri yükleme ile oluyor ancak..