Konu
Laptop Wi-fi özelliğini kullanamıyorum.
30-11-2014, 18:01:10
#5
SinneR38
Wi-fi kapalı durumda hocam onu açman lazım senin bilgisayardan veya klavye kısayol tuşları sayesinde wi-fi yi açıp kullanabilirsin.