Konu
Laptop Wi-fi özelliğini kullanamıyorum.
30-11-2014, 17:50:39
#4
Netweb
Üyeliği durduruldu
başlat > çalıştır > services.msc yazın açılan ekranda "Kablosuz Yerel Ağ Otamatik Yapılandırma" çift tıklayın. Hizmet durmuş ise " çalıştır " deyip deneyin.
http://prntscr.com/5bqy23