• 24-11-2014, 01:11:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar hp dv6 2065et vy657ea model bir bilgisayarım var ve satmak istiyorum sizce kaça satılır kaç para eder.

    Bilgisayarın durumunu yazayım.
    2010 yılında vatan dan aldım kozmetik olarak çok iyi durumda 10 üzerinden 9,5 puan alır,çalışmayan hiçbir özelliği yok herşeyi tıkır tıkır çalışır durumda.
    Tek kusurlu yanı pili malumunuz 2010 yılında alınan bir cihazın pili sağlam kalamaz şuan 15,20 dakika arası dayanmakta.
    Kutusu faturası kitapçıkları herşeyi eksiksiz.
    Windows 7 home premium lisanslı.

    Niye satacaksın diye soracak olursanız macbook pro retina aldım onun için satıyorum ihtiyacım kalmadı artık.


    İŞLEMCİ: Intel Core i7-720QM 1.60 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 2.6 GHz.) 6 MB Cache Bellek İşlemci
    RAM: 4 GB DDR3 800 Mhz. (Max.8 GB) Ram
    HDD: 500 GB SATA (5400 Rpm) HDD
    OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
    EKRAN KARTI: NVIDIA GeForce GT 230M Max 2815 MB Ekran Kartı
    Microsoft Windows® 7 Home Premium Ing-Tr.(64-Bit)


    İkinci el piyasası hakkında bilgisi fikri olan herkesin yorumlarını bekliyorum.

    Teşekkürler.
  • 24-11-2014, 10:47:15
    #2
    Ortalama 600-800 arası birşey eder diye tahmin ediyorum hocam ancak 2el piyasasıda olsa bu fiyat alıcıya göre değişir. İhtiyacı olan birine denk gelirseniz miktar artış gösterebilir ama ortalama bu seviyede olacaktır.
  • 24-11-2014, 17:46:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 600-800 arası birşey eder diye tahmin ediyorum hocam ancak 2el piyasasıda olsa bu fiyat alıcıya göre değişir. İhtiyacı olan birine denk gelirseniz miktar artış gösterebilir ama ortalama bu seviyede olacaktır.

    Yorum için teşekkür ederim bende bu aralıklarda tahmin ediyordum.
  • 24-11-2014, 19:53:40
    #4
    Benzer cihaz kullanıyoruz. HP Pavilion DV6 Z53F benim kullandığım da. Senin işlemcin yüksek, benim RAM. Kendime göre birkaç ekleme yapmıştım. 800 Liraya bu bilgisayarı satmanız fazla iyimserlik olur bence. Sonuçta 2 ay sonra 5 yıllık cihaz olacak. Piyasada 1500-1850 arası alınabilecek cihazlar mevcut. 600-700 arası verecekleri görüşündeyim.
  • 24-11-2014, 23:42:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer cihaz kullanıyoruz. HP Pavilion DV6 Z53F benim kullandığım da. Senin işlemcin yüksek, benim RAM. Kendime göre birkaç ekleme yapmıştım. 800 Liraya bu bilgisayarı satmanız fazla iyimserlik olur bence. Sonuçta 2 ay sonra 5 yıllık cihaz olacak. Piyasada 1500-1850 arası alınabilecek cihazlar mevcut. 600-700 arası verecekleri görüşündeyim.

    Hocam 600₺ böyle bir cihaz için çok ucuz biraz ölü fiyat olur düşüncesindeyim 750₺ den ilan açacağım en kötü 700₺ ye veririm satılmazsada evde bir kenarda durur bu şekilde düşünüyorum.