Benzer cihaz kullanıyoruz. HP Pavilion DV6 Z53F benim kullandığım da. Senin işlemcin yüksek, benim RAM. Kendime göre birkaç ekleme yapmıştım. 800 Liraya bu bilgisayarı satmanız fazla iyimserlik olur bence. Sonuçta 2 ay sonra 5 yıllık cihaz olacak. Piyasada 1500-1850 arası alınabilecek cihazlar mevcut. 600-700 arası verecekleri görüşündeyim.