Benzer cihaz kullanıyoruz. HP Pavilion DV6 Z53F benim kullandığım da. Senin işlemcin yüksek, benim RAM. Kendime göre birkaç ekleme yapmıştım. 800 Liraya bu bilgisayarı satmanız fazla iyimserlik olur bence. Sonuçta 2 ay sonra 5 yıllık cihaz olacak. Piyasada 1500-1850 arası alınabilecek cihazlar mevcut. 600-700 arası verecekleri görüşündeyim.
Hocam 600₺ böyle bir cihaz için çok ucuz biraz ölü fiyat olur düşüncesindeyim 750₺ den ilan açacağım en kötü 700₺ ye veririm satılmazsada evde bir kenarda durur bu şekilde düşünüyorum.