AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer cihaz kullanıyoruz. HP Pavilion DV6 Z53F benim kullandığım da. Senin işlemcin yüksek, benim RAM. Kendime göre birkaç ekleme yapmıştım. 800 Liraya bu bilgisayarı satmanız fazla iyimserlik olur bence. Sonuçta 2 ay sonra 5 yıllık cihaz olacak. Piyasada 1500-1850 arası alınabilecek cihazlar mevcut. 600-700 arası verecekleri görüşündeyim.

Hocam 600₺ böyle bir cihaz için çok ucuz biraz ölü fiyat olur düşüncesindeyim 750₺ den ilan açacağım en kötü 700₺ ye veririm satılmazsada evde bir kenarda durur bu şekilde düşünüyorum.