• 24-10-2014, 21:07:17
    #10
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfın jandarma da, eğitim birliği neresi çıktı? kastamonu mu?
    Acemi/Usta ikiside aynı yer.

    Çanakkale il jandarma komutanlığı.
  • 24-10-2014, 21:10:47
    #11
    356. Donemim bende... Bosuna arastirma kafanida takma...gelince askere daha cooook dusuneceksin

    Benim kalmis 95 gun...
  • 24-10-2014, 21:12:48
    #12
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    356. Donemim bende... Bosuna arastirma kafanida takma...gelince askere daha cooook dusuneceksin

    Benim kalmis 95 gun...
    Yok bana lazım oldugundan değil sadece merak ettim. Facebooktakı gruplarda dikkatimi çekti bu sınıflar o yuzden. Hayırlı tezkereler sanada bu arada. Biz gelince iyi davranın
  • 24-10-2014, 21:13:50
    #13
    Secmeleriniz olacak daha . yerleriniz degisebilir.
  • 24-10-2014, 21:17:49
    #14
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Secmeleriniz olacak daha . yerleriniz degisebilir.
    Onu biliyorum ilçe karakollara falan verılıyormuş ztn sanırım. İnsallah oyle bır sey olur. İlçe karakollara verılmek ıcın neye bakıyorlar acaba? Daha ıyı gorunursek mı daha kotu gorunursek mı acemiliğin olduğu yerde tutuyorlar? ona gore hareket edeyim
  • 24-10-2014, 21:18:34
    #15
    Bizim tugay komutani tuggeneral kafasina gore saga sola yolladi bizi...
  • 24-10-2014, 21:26:14
    #16
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim tugay komutani tuggeneral kafasina gore saga sola yolladi bizi...
    Ozaman sakat. iyi olmaya calısırız bu sefer gittiğimiz ilk yerde tutarlar bin pişman oluruz Neyse hayırlısı neyse hakkımızda o olsun. Vardır bızıde bekleyen bır yer.
  • 24-10-2014, 21:31:06
    #17
    İkmal-Mühimmat iyidir de sonuçta silah, kurşun, bomba, savaş için gerekli olan kuvvet gereçleri içeren yer.
    Sakat kısmı burda başlıyor zaten bakımı, onarımı, temizliği falan filan ikmalci arkadaşlarımdan biliyordum bende.
  • 26-10-2014, 16:26:47
    #18
    Ne günlerdi ya o günler. İyi kilo vermiştim 90 kilo gittim 72 kilo geri döndüm.Gel zaman git zaman yine 94 kilo oluverdik. Benimkisi uzun dönemdi. Acemi bilecik usta birliği Tunceli idi. Askerlikte hep şans benden yanaydı. Acemi birliğindeki uzman çavuşun tanıdığı ile bizim tanıdığımız ortak çıktı. Usta birliğinde ise Lise yıllarındaki Milli Güvenlik Öğretmeni orda karşıma Yarbay olarak çıktı. Yani gitmeden karşımıza ne çıkacağını bilemeyiz. Şimdiden hayırlı teskereler.