Merhaba. Bugun bilindiği üzere kısa dönem erlerin yerleri belli oldu. Bazılarında ikbal bazılarında ise bakım gibi şeyler yazıyor sınıf bolumunde. Bunlar ne iş yapıyor?
Bir diğer sorumda Piyade, jandarma, topçu, bakım, ikbal ve bılmedıgım sayamadıgım sınıflar arasında en iyisi hangısıdır?
Askerlikte ikbal - Bakım nedir?
20
●11.585
- 24-10-2014, 19:29:19Önce burayı http://askerliksubesi.blogcu.com/ask...ozlugu/5975174
http://www.forumalew.net/asker-ocagi...-terimler.html
Sonra http://www.askere.com/askeri_terimler-b288.0/ buralardan yardım alabilirsin askerden önce terimleri öğrenmen iyi olur. - 24-10-2014, 20:11:54bölük yazıcısı oldum ben çok rahattı , millete üzülüyordum amaMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2014, 20:23:37Neyse uzak dursun :d jandarma cıktı bana. ıns sıkıntı olmaz.CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2014, 20:27:46Misafir
mühimmat taşıtırlar orda da ordan oraya
taşı dur.